دریافت فوری ویزای شینگن لتونی در آذر ماه

ویزای شینگن لتونی

 کشور لتونی یکی از کشورهای عضو قرارداد شینگن می باشد  برای  سفر به این کشور اگ نیاز به اخذ ویزای شینگن دارید می توانید  از ما ویزای شینگن لتونی ویژه آذر را بصورت تضمینی از وب سایت ما دریافت کنید. انواع مختلفی ویزای شینگن لتونی دارند نظیر عبارتند از ویزای توریستی لتونی، ویزای تجاری لتونی، ویزای دیداری لتونی، ویزای پزشکی لتونی، ویزای کنفرانس لتونی، ویزای ورزشی لتونی و ویزای هنری لتونی.

در حال حاضر کشور لتونی در ایران سفارت ندارد که برای وقت سفارت لتونی را بگیرید و باید برای دریاقت وقت سفارت به نزدیک ترین سفارت های به ایران نظیر سفارت آنکارا ترکیه و دبی امارات مراجعه کنید. برای انجام کارهای اخذ وقت سفارت لتونی و ویزای شینگن لتونی می توانید با شماره های ۲۲۲۷۰۴۱۲-۰۹۱۲۸۴۵۴۹۲۶ تماس بگیرید.

 نکات مهم درباره اقامت در کشور لتونی

1-با اقامت لتونی آزادانه و بدون نیاز به دریافت ویزا میتوانید به کشورهای اروپایی عضو پیمان شینگن سفر کنید.
2- محدودیت های سنی برای کسب اقامت لتونی مطرح نیست.
3- با کسب اقامت در لتونی میتوانید به راحتی در بانکهای اروپایی و سراسر دنیا حساب باز کنید.
4- با اقامت کشور لتونی میتوانید از مزایای تحصیلات رایگان در سطح اتحادیه اروپا بهره مند گردید.
5- با اقامت در کشور لتونی از امکانات درمانی و رفاهی در اتحادیه اروپا استفاده نمایید.
6- امکان اخذ پاسپورت اروپایی بعد از 5 سال را خواهید داشت.
7- با ویزای اقامت لتونی امکان کار و زندگی در هر کجای اتحادیه اروپا را دارید.
8- با اقامت لتونی فرصت تجارت آزادانه با تمام جهان را خواهید داشت.
9- با اقامت لتونی امکان اخذ آسانتر ویزای ایالات متحده را دارید.
10- با دریافت اقامت لتونی امکان اخذ وامهای مختلف از بانکهای لتونی (وام خودرو، مسکن و کارتهای اعتباری و …) را خواهید داشت.
11- با اخذ کارت اقامت لتونی شهروند اتحادیه اروپا محسوب میشوید.
متقاضیانی که می خواهند به کشور اسلواکی سفر کنند می توانند ویزای شینگن اسلواکی ویژه آذر ماه را از ما دریافت کنند ما آنها را در تمام کارهای دریافت ویزای شینگن یاری ی کنیم.

منبع: http://sitevisa.com/

دریافت فوری ویزای شینگن پرتغال در آذر ماه

دریافت فوری ویزای شینگن پرتغال در آذر ماه

 ویزای شینگن پرتغال 

دریافت فوری ویزای شینگن پرتغال در آذر ماه[/caption]

متقاضیانی که به دنبال دریافت فوری ویزای شینگن پرتغال در آذر ماه هستند می توانند با شماره های ۲۲۲۷۰۴۱۲- ۰۹۱۲۸۴۵۴۹۲۶ تماس حاصل نمایند. تا ما  آنها را در انجام کارهای فوری اخذ ویزای شینگن کشور پریغال یاری نماییم. پرتغال کشور اروپایی می باشد که در میان ایرانیان به دلیل سابقه این کشور در دریانوردی و کشف سرزمین‌های جدید شهرت فروانی دارد. از  رو ایرانیانی که می خواهند به این کشور سفر کنند. مستلزم اخذ ویزای شینگن پرتغال می باشند.

اخذ  و ویزای شینگن و وقت سفارت پرتغال، روند کاملاً معینی دارد. متقاضی باید به سایت سفارت پرتغال واقع در تهران مراجعه کند و وارد بخش تعیین وقت سفارت پرتغال شود. جهت دریافت ویزا شنگن حضور شخص متقاضی در زمان تعیین شده از طرف سفارت جهت مصاحبه و انگشت نگاری الزامی می باشد.

هزینه صدور ویزا برای افراد بالای ۱۲ سال ۶۰ یورو و کودکان بین ۶ تا ۱۲ سال معادل ۳۵ یورو است. البته در شرایطی خاص مانند کودکان زیر ۶ سال، افرادی که برای اهداف تحصیلی یا تحقیقاتی به پرتغال سفر می‌کنند، اعضای اتحادیه اروپا یا اهالی سوئیس وجه مذکور دریافت نمی‌شود.

مسافرانی که می خواهند آذر ماه به کشور چک سفر کنند  می توانند اخذ ویزای شینگن چک ویژه آذر ۹۶ را بصورت تضمینی از وب سایت ما بگیرند.

منبع: http://sitevisa.com/

اخذ فوری ویزای شینگن کشور نروژ در آبان ماه

 ویزای شینگن نروژ

کشور نروژ کشوری زیبا و آرام با طبیعت بکرش  برای تمامی گردشگران جذابیت خاصی دارد. این کشور عضو معاهده شینگن می باشد از این رو برای سفر به نروژ در ماه آبان باید جهت اخذ ویزای شینگن نروژ ویژه آبان ماه  بایداقدام کنید. اولین قدم برای اخذ ویزای شینگن نروژ تکمیل فرم درخواست ویزا می باشد. اگر چه همه کشورها عضو معاهده شینگن ویزا دارند و ویزای همه آنها ویزای شینگن محسوب می شود. اما ویزای هر کشور با کشور دیگر متفاوت می باشد. بنابراین برای درخواست ویزای نروژ نباید به سفارت فرانسه مراجعه کنیم.

کسانی که به دنبال اخذ وقت سفارت نروژ بصورت فوری هستند می توانند با شماره های 22270412- 09128454926 تماس بگیرند.

برای ورود به مرزهای شینگن باید از کشوری وارد شویذ که در فرم تقاضای خود اسم آن کشور را قید کرده اید و ویزای آن کشور را دریافت کرده اید. برای مثال شما ویزای شینگن نروژ را دریافت کرده اید ولی از فرانسه وارد حوزه شینگن شوید, مقامات مرزی فرانسه می توانند به شما اجازه ورود را ندهند. شما می توانید بعد از ورود به کشور نروژ که ویزای شینگن نروژ را دریافت کردید بدون هیچ دردسری به تمام کشورهای عضو معاهده شینگن سفر کنید چرا که کنترل مرزی بین کشورهای معاهده شینگن وجود ندارد

منبع: ویزای شینگن

کاخ پریمات بنایی جذاب در اسلواکی

کاخ پریمات اسلواکی

کاخ پریمات  بنایی زیبا و جذاب در مرکز شهر  براتیسلاوای قدیم در کشور اسلواکی  ساخته شد. این بنا احداث  سال 1778 می باشد. نمای خارجی آن با مجسمه‌های مرمرین بالای بنا  با یک کلاه آهنین کاردینال تکمیل شده است. این کاخ پر از نقاشی‌های رنگ روغنی از خاندان سلطنتی هاپسبورگ، شامل اثری از تاج‌گذاری ماری ترز از سال ۱۷۴۲ است. فضای داخل کاخ با لوسترهای بزرگ کریستالی و درخشان و دیوارهایی که با پرده‌های منقوش انگلیسی از قرن ۱۷ دهم تزیین شده است که ارزش یکبار دیدن را دارد. در این کاخ سالن آینه وجود دارد که مجهز به مبلمان است. در این تالار بود که ناپلئون و فرانسیس اول عهدنامه پرسبورگ را در سال ۱۸۰۵ امضا کردند.

 اسلواکی کشوری کوهستانی و پوشیده از جنگل است و سالانه پذیرای تعداد بیشماری از گردشگران و توریستان می باشد. گردشگرانی که می خواهند به این کشور محبوب سفر کنند پیشنهاد ما به این عزیزان این است که سری هم به قلعه براتیسلاوا بزنند چرا که این بنای تاریخی بی نظیر را باید از نزدیک دیدن کرد و از سفر خود به اسلواکی لذت برد.

برای دریافت ویزای شینگن اسلواکی, وقت سفارت اسلواکی طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن اسلواکی به صورت تضمینی و فوری که اسلواکی عضو اتحادیه اروپا و پیمان شنگن می باشد و برای مسافرت به اسلواکی نیاز به ویزا شنگن دارید.

نکاتی در مورد ویزا اسلواکی :

جهت دریافت ویزا شنگن اسلواکی حداقل ۶ هفته زودتر از تاریخ مسافرت اقدام نمائید .

جهت گرفتن وقت سفارت اسلواکی می توانید به صورت تلفنی و حضوری در سفارت اسلواکی اقدام نمائید .

منبع:  وقت سفارت 

کوه راشمور کوهی حیرت انگیز در امریکا

کوه راشمو کوهی است که  بر روی صخره های این کوه صورت 4 رئیس جمهور معروف کشور امریکا به نام های آبراهام لینکلن، تئودور روزولت، توماس جفرسون، و جرج واشینگتن را روی آن حکاکی کرده اند. این کوه حیرت انگیز در  نزدیکی شهر کیستون در ایالت داکوتای جنوبی آمریکا در تپه هایی با نام تپه های سیاه قرار دارد. ساخت این حکاکیها بر روی این کوه به دسته 400 نفر کارگر در حدود 14 سال طول کشید. کارگران مجبور به تحمل همه شرایط آب و هوایی بودند, آفتاب داغ , هوای سرد یا توفانی بودند. آن ها هر روز ۷۰۰ پله را طی می کردند تا به بالای کوه برسند و از آنجا با کابل هایی به ضخامت ۱۰ سانتی متر حدود ۱۵۰ متر پایین می آمدند تا به مجسمه ها برسند و به ادامه کارشان بپردازند. برای دیدن این بنای دیدنی و زیبا باید به امریکا شفر کنید و یک روز گردشگری خود را به دیدن این مکان اختصاص دهید. ساعات بازدید این بنا ملی بین ۹ تا ۶ بعد از ظهر است.

امریکا کشوری با زیبایی منحصر به فرد که بعد از کشور فرانسه دومین رتبه را در جذب گردشگر دارد. آبشار نیاگارا یکی از برترین جاذبه های گردشگری در کشور امریکا است که سالانه بیشترین گردشگر را به خود  جذب می کند علت جذب گردشگران به این مکان خروشان بودن آبشار است که زیبایی و جذابیت خاصی دارد.

برای دریافت وقت سفارت کوه راشمو امریکا باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

وقت سفارت آمریکا به صورت فوری در سایت ویزای شینگن که در ادامه جزئیات وقت سفارت آمریکا را به صورت تضمینی در سایت ویزای شینگن خواهید خواند.

منبع: http://sitevisa.com/