وقت سفارت سوئیس

وقت سفارت سوئیس

وقت سفارت سوئیس 

وقت سفارت سوئیس[/caption]

سوئیس یکی از کشورهای عضو معاهده شینگن می باشد با اخذ ویزای شینگن سوئیس می توانید به سایر کشور های شینگن سفر کنید . از آنجایی که کشور سوئیس در ایران دارای سفارت خانه می باشد مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور زیبای سوئیس را دارند می توانند با اطمینان کامل در مدت زمان کوتاه از وب سایت ویزای شینگن وقت سفارت سوئیس را دریافت کنند. کسانی که اطلاعات کافی در اخذ وقت سفارت سوئیس را ندارند ما این کار را بصورت تضمینی و فوری برای آنها انجام می دهیم.

مدارک لازم جهت دریافت وقت سفارت سوئیس

  1. عکس یا کپی صفحه اول پاسپورت
  2. عکس 4*3
  3. شماره تلفن در دسترس ، جهت هماهنگی و پیگیری

گردآوری: ویزای شینگن sitevisa.com

معرفی پارک محبوب گواا لتونی

معرفی پارک محبوب گواا لتونی

پارک ملی گواا لتونی 

معرفی پارک محبوب گواا لتونی[/caption]

پارک ملی گواا در مساحت 917.45 کیلومتر مربع از شمال شرقی سیگولدا تا جنوب غربی Cēsis در امتداد دره رودخانه گوائا واقع شده است. این پارک در سال 1973 تاسیس شد که یکی از محبوب ترین پارکها برای گردشگران در کشور لتونی است. این پارک ملی دارای تنوع زیستی بالا، رگه های سنگ و اشکال مختلف زمین، چشمه ها، منظره های زیبا و غارهای زیبایی می باشد که سالانه گردشگران بسیاری از نزدیک از این پارک دیدن می کنند. در این پارک دره ی باستانی Gauja  واقع شده است که این دره بر اثر انباشته شدن یخچال های یخی یخ زده تشکیل شده و 95 کیلومتر طول دارد عمیق ترین قسمت دره 85 متر عمق دارد و هم چنین بیش از 500 بنای تاریخی و فرهنگی نظیر قصرها، قلعه های سنگی، کلیساها، مانور ها،آسیاب های آبی و بادی در این پارک فوق العاده زیبا وجود دارد.

کشور لتونی از کشورهای کوچک اروپا ولی دارای جاذبه های تاریخی و فرهنگی بسیاری می باشد که توریستان زیادی سالانه به این کشور سفر کرده و از مکان های تاریخی این کشور دیدن می کنند. پارک گواا لتونی مانند پارک تیوولی دانمارک از پر بازدیدترین پارکها در نیا هستند که باید این پارکهای جذاب را فقط باید از نزدیک دید تا از سفر خود لذت ببرید.

برای دریافت ویزای شینگن لیتوانی و وقت سفارت لیتوانی باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن لتونی به صورت تضمینی و فوری که کشور لتونی عضو اتحاد شینگن می باشد و برای سفر به این کشور نیاز به دریافت ویزا شینگن دارید. در حال حاضر کشور لتونی در ایران سفارت ندارد و نزدیک ترین سفارت ها به ایران در آنکارا ترکیه و دبی امارات قرار دارند.

برای ورود به کشور لتونی می توانید با ویزای شینگن لتونی وارد شوید، اگر با ویزای لتونی اجازه ورود بیابید به کشورهای دیگر شینگن نمی توانید بروید اما اگر ویزای شینگن از وقت سفارت لتونی درخواست نمایید اجازه سفر به کل حوزه شینگن را خواهید داشت.

منبع: ویزای شینگن

کاخ باشکوه کادریورگ استونی

کاخ باشکوه کادریورگ استونی

کاخ کادریورگ در شهر سرسبز و دیدنی تالین پایتخت کشور استونی واقع شده است. این کاخ به سفارش پتر اول (تزار روسیه) در سال ۱۷۱۸ میلادی شروع به ساخت شده و در سال ۱۷۲۵ به بهره‌برداری رسیده است. کاخ باشکوه و زیبای کادریورگ (KADRIORG) در دل پارکی سبز و چشم‌نواز قرار گرفته که هر گردشگر و توریست را مجذوب خود می کند. نمایشگاه‌های فرهنگی هنری متعددی در ساختمان مرکزی این کاخ برگزار می‌شوند و فضای سبز نیز مکانی محبوب برای گشت و گذاری آرام خواهد بود. در سال ۲۰۱۱ یک باغ دلپذیر ژاپنی نیز به مجموعه اضافه شد که کاری از «ماسائو سونه» (Masao Sone) نابغه می‌باشد.

استونی یکی از کشورهای کم جمعیت ولی پرگردشگر هست که سالانه گردشگران بیشماری به این کشور سفر کرده و از جاذبه های این کشور به ویژه کاخ کادریورگ دیدن می کنند این کاخ مانند کاخ ملی پنا از جاذبه های بی نظیر می باشد که هر گردشگر باید از نزدیک از این کاخ ها دیدن کنند و از سفر خود  نهایت لذت را ببرند.

برای دریافت ویزای شینگن استونی و وقت سفارت استونی باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن استونی به صورت تضمینی و فوری که کشور استونی از کشورهای اتحاد شنگن می باشد و برای سفر به استونی امکان دریافت ۲ نوع ویزا وجود دارد ویزا شنگن و ویزا ملی کشور استونی ( توجه داشته باشید با ویزا ملی استونی تنها می توانید به کشور استونی سفر داشته باشید ) .

 جهت دریافت ویزا استونی در ایران باید به وقت سفارت فنلاند در تهران مراجعه کنید. برای دریافت ویزای شینگن استونی قبل از هر چیزی باید برای اخذ وقت سفارت استونی اقدام کنند.

منبع: ویزای شینگن 

دیوارهای با شکوه کورنیش در لوکزامبورگ

دیوارهای با شکوه کورنیش در لوکزامبورگ

[caption id="attachment_1248" align="aligncenter" width="600"] دیوارهای کورنیش لوکزامبورگ دیوارهای با شکوه کورنیش در لوکزامبورگ[/caption]

دیوارهای کورنیش در امتداد دره بر روی صخره ها و اطراف شهر قدیمی واقع شده است. در لوکزامبورگ دیوار با شکوه کورنیش را با نام بالکن زیبای اروپا می شناسند. دره های این منطقه خانه‌های اشرافی و پناهگاه‌های قدیمی و همین طور صومعه‌ی دومینیکن و کلیسای سنت میشل که قدمت آن به قرن اول میلادی برمی‌گردد را نشان می دهد. وقتی برای تماشای زیبای این دیواره میروید شما شاهد مکان های زیبای دیگری که در این منطقه واقع شده اند خواهید شد یکی از این مکان های بی نظیر دروازه ی مشهور Gate of the Grund که متعلق به سال ۱۶۳۲ است. در حومه این دروازه ساختمان ها را در کنار کلیسا و صومعه‌ی باستانی نویمونستر (Neumünster) خواهید دید، همراه با راهروی سرپوشیده‌ی قرن هفدهمی لیموژ (Limoges). ساختمان‌های مجاور، بخشی از بیمارستان باستانی «سنت جان» بوده که توسط امپراتور هِنری هفتم، کنت لوکزامبورگ، در 1309 بنا شده است.

کشور لوکزامبورک یک مقصد توریستی محبوب می باشد که اغلب در ترکیب با کشورهای اطراف بلژیک و هلند مورد بازدید قرار می گیرد. گردشگران عزیز می توانند بعد از دیدن مکان های گردشگری لوکزامبورگ به کشور هلند سفر کرده و از باغ رویایی کوکنهوف هلند دیدن کنند و سفری لذت بخش را در این کشورها سپری کنند.

برای دریافت ویزای شینگن لوکزامبورگ, وقت سفارت لوکزامبورگ طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن لوکزامبورگ به صورت تضمینی و فوری که کشور لوکزامبورگ عضو اتحادیه اروپا و پیمان شنگن می باشد و برای سفر به لوکزامبورگ نیاز به ویزا شنگن دارید.

 کشور لوکزامبورگ در ایران سفارت ندارد و نزدیکترین سفارت به ایران در شهر آنکارا کشور ترکیه می باشد . اولین مرحله در اخذ ویزای شینگن لوکزامبورگ اخذ وقت سفارت لوکزامبورگ می باشد.

منبع: ویزای شینگن

نگاهی به شهر مالمو در کشور سوئد

نگاهی به شهر مالمو در کشور سوئد

 شهر مالمو 

نگاهی به شهر مالمو در کشور سوئد[/caption]

شهر مالمو در جنوب کشور سوئد و استان اسکونه جای گرفته است. مالمو سومین شهر بزرگ سوئد می باشد و از طریق پل Oresund به دانمارک متصل است. این شهر تاریخی قرون وسطایی ترکیبی از ساختمان های مدرن و معاصر است که میتوان گفت دارای شهر قدیم و شهر جدید است که شهر قدیم آن دارای سه میدان اصلی به نام های Stortoget، Lilla Torg و Gustav Adolfs Torg است و هم چنین در این شهر قدیم قلعه مالمو (Malmo Castle ) واقع شده  که گردشگران زیادی سالانه از آن بازدید می کنند و از سفر خود به سوئد لذت میبرند. از دیدنیهای جذاب و جدید مالمو ساختمان Turning Torso است. این ساختمان یک شاهکار معماری است ، که از ۵۴ طبقه و ارتفاع ۱۹۰ متری بهره گرفته و در آسمان پیچ و قوس می خورد. دومین آپارتمان بلند پس از کاخ ۲۶۴ متری پیروزی مسکو می باشد. همین موضوع باعث شده که ، در سوئد بیشترین صحبت ها در مورد آن شده باشد.

کشور فنلاند مانند کشور سوئد دارای شهرهای زیبا و پرطرفداری می باشد که سالانه گردشگران بسیاری از این شهرها دیدن می کنند. در کشور فنلاند شهر ساوونلینا جذاب و دیدنی می باشد. گردشگران عزیزی که قصد سفر به این کشور را دارند پیشنهاد ما این است که این شهر زیبا را از نزدیک دیدن کنید و سفر به یادماندنی را تجربه کنید.

برای دریافت ویزای شینگن سوئد, وقت سفارت سوئد طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن سوئد به صورت تضمینی و فوری ویزا مجوزی است که با داشتن آن می‌ توان در مدت کوتاهی به سوئد و سایر کشورهای عضو پیمان شینگن سفر کرد.

 اولین قدم گرفتن وقت سفارت سوئد به منظور مصاحبه و انگشت نگاری و ارائه مدارک مربوطه است. کشور سوئد عضو اتحادیه اروپا و معاهده شنگن می باشد

منبع: ویزای شینگن