مهاجرت به ایتالیا با اخذ ویزای کار

آشنایی با روش های اخذ ویزای کار در ایتالیا

 ویزای کار ایتالیا 

آشنایی با روش های اخذ ویزای کار در ایتالیا[/caption]

 یکی از راه های مهاجرت به کشور ایتالیا اخذ ویزای کاری ایتالیا می باشد ولی اخذ این نوع ویزا روند کمی سخت و طولانی دارد و از چند طریق می شود ویزای کاری ایتالیا را دریافت نمود.

یکی از روش های ممکن این است که شخص, از فردی در ایتالیا که دارای شرکتی معتبر است دعوتنامه ای دریافت نماید. که شخص نیز باید شرایط لازم را داشته باشد .

یکی دیگر از شرایط لازم پذیرفته شدن برای ویزای کار این است که در آگهی پذیرفته شوید که  طی  مراحلی که ابتدا ۳ ماه در داخل کشور سپس ۳ ماه در اتحادیه اروپا  آگاهی شود اگر شخص مورد نظر پیدا نشود از ایران یا کشور دیگر نیرو میگیرند ، وقتی شخص در این آگهی پذیرش شد می تواند برای اخذ ویزا اقدام نماید.
اخذ ویزای کار روش دیگری هم دارد ، اخذ ویزا از طریق مهارت یا تخصص می باشد که در برخی از کشور ها مانند استرالیا ،کانادا و دانمارک امکان پذیر می باشد. ویزای این راه معمولا به نام ویزای مهارت خوانده میشود.(skilled worker ) .این ویزا در کشور های  مختلف فرق دارد و در مورد کشور ایتالیااین امر در حل حاضر در شرایط سختی به سر می برد.
یکی از روش های ممکن و آسان برای اخذ ویزای کاری ایتالیا این است که به عنوان دانشجو وارد کشور ایتالیا شود و در حین تحصیل یک کار نیمه وقت داشته باشد تا در صورت آگهی کار آن را درخواست کند یا صبر کند که وقتی درسش تمام شد از کارفرما در کشور ایتالیا درخواست کار کند و بعد از موفقیت به اخذ ویزای کار کشور ایتالیا، پس از حدودا چهار سال کار در ایتالیا و پرداخت مالیات به دولت ایتالیا،می تواند موفق به اخذ اقامت دائم ویزای شینگن ایتالیا شوند.
بهترین روش پیش روی متقاضیان اخذ اقامت دائم ایتالیا،اقدام جهت اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا و راه یافتن به خاک کشور ایتالیا و در پی آن اقدام جهت اخذ ویزای کاری کشور ایتالیا می باشد.

منبع: وقت سفارت

تحصیل در یونان با ویزای تحصیلی

اخذ ویزای تحصیلی یونان ویژه 30 بهمن

 ویزای شینگن یونان 

اخذ ویزای تحصیلی یونان ویژه 30 بهمن[/caption]

 ویزای شینگن تحصیلی یونان ویژه 30 بهمن را بصورت تضمینی و در کمترین زمان ممکن از متخصصین ما دریافت نمایید. کشور یونان در جنوب شرقی اروپا و جنوب شبه جزیره بالکان واقع شده و عنوان مهد تمدن مغرب زمین را دارد. پایتخت یونان شهر آتن است. اگر می خواهید این کشور را جهت تحصیل خود انتخاب کنید می توانید تمام سوالات خود را از مشاورین ما دریافت کنید.
از شرایط اعزام دانشجو این است که هزینه تحصیل در یونان به صورت تقریباً رایگان می باشد و با توجه به انتخاب دانشجو و رشته مورد نظر دروس به زبان یونانی یا انگلیسی تدریس می شوند. لذا تحصیل در یونان به زبان انگلیسی مقدور می باشد. در کشور یونان 22 دانشگاه وجود دارد و رشته هایی همچون علوم انسانی، دندانپزشکی، داروسازی،وکالت، معماری، فیزیک، شیمی و … را ارائه می دهند که با توجه به علایق خود می توانید رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید.
اگر قصد دارید در کمتر از 90 روز در یونان تحصیل کنید نیاز به اخذ ویزای شینگن یونان ندارید. ولی اگر آموزش شما بیش از 90 روز در یونان طول بکشد، شما باید برای ویزای تحصیلی درخواست بدهید. برای اخذ ویزای شینگن تحصیلی یونان از سفارت یونان وقت قبلی بگیرید. و در روز تعیین شده به همراه مدارک در سفارتخانه حاضر شوید.
اگر قصد سفر به کشور زیبای فرانسه را  برای تجارت دارید باید قبل از هر چیز برای اخذ ویزای شینگن فرانسه اقدام کنید پیشنهاد ما این است که ویزای شینگن تجاری فرانسه ویژه ۲۷ بهمن  را ازدست ندهید و سفری مطمعن را تجربه کنید.

منبع: http://sitevisa.com/