جزایر زیبای آلند در فنلاند

  مجمع الجزایر سحر انگیز آلند در فنلاند

 فنلاند, ویزای شینگن فنلاند

مجمع الجزایر سحر انگیز آلند در فنلاند

مجمع الجزایر آلند از ۶۵۰۰ جزایر تشکیل شده است. این جزایر در ورودی خلیج بوتنی و در میانه دریای بالتیک واقع شده اند. جزایر آلند متعلق به کشور فنلاند هستند اما می توان گفت به صورت خود مختار ارداه می شوند. مردم این جزایر به جای زبان فنلاندی به زبان سوئدی صحبت می کنند. این جزایر از جزایرهای زیبای دنیا می باشند که برای هر گردشگری که پا به کشور فنلاند می گذارند مهمترین مکان تفریحی است و  مانند جزایر سحر انگیز از جذابیت های خاصی بر خور دارند.
آلند اگر چه یک منطقه کوچک از کشور فنلاند است اما ۰.۴۹% از مساحت این کشور را فرا گرفته است و تقریبا ۰.۵۰% از جمعیت فنلاند در این مجمع الجزایر زندگی می کنند. این جزایر آلند با زیبایی توصیف نشدنی خود قلب هر گردشگر را می ربایند و آنچه که این جزایر آلند را جذابتر کرده است 
مکان ها و جاذبه های گردشگرهایی می باشند که در این جزایر قرار گرفته اند. گردشگران و توریستان با قایق های تفریحی به این جزایر سحر انگیز می روند و می توانند از جاذبه های آن مثل قلعه کاستلهلم که متعلق به قرن چهارم , موزه دریایی و کشتی تبدیل شده به موزه به نام پومرن دیدن کنند و به یاد ماندنی ترین و هیجان انگیزترین سفر خود را دراین جزایر تجربه کنند. پن کیک با مربای آلو و خامه یکی از خوشمزه ترین دسرهای این منطقه می باشد که حتما برای یکبار هم شده باید امتهان کرد.

 فنلاند یک کشور پر رمز رو راز از نظر جاذبه های گردشگری می باشد که هر گردشگر را ساعتها مسحور زیبایی خود می کند. این کشور دارای شهرهای بی نظیری مانند شهر ساوونلینا, تورکو, شهر کمی و هم چنین دارای کلیساهای معروف و جذاب زیادی می باشد که کلیسای هلسینکی یکی از این کلیساهای پربازید کننده است که سالانه ۵۰۰ هزار نفر محو شکوه این بنای زیبا می شوند.

 شاید شما از آن دسته افرادی باشید که قصد سفر به کشور فنلاند را دارید و می خواهید ویزای شینگن فنلاند  را اخذ نمایید. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت ویزای شینگن در کمترین زمان ممکن و بصورت تضمینی ویزای فنلاند را از متخصصین ما دریافت نمایید.

منبع: ویزای شینگن

نوتردام کلیسایی با معماری جالب و جذاب در فرانسه

کلیسای نوتردام شاهکاری از معماری در فرانسه

 ویزای شینگن فرانسه 

کلیسای نوتردام شاهکاری از معماری در فرانسه[/caption]

کلیسای نوتردام در دل پاریس، در جزیره‌ی سیته (L'Îles de la Cité)، مهم‌ترین جزیره‌ی رود سن، واقع شده‌است. کلیسای نوتردام در زبان پاریس به معنای بانوی پاریس است. این کلیسا با نمایی شگفت انگیز و جذاب یکی از شاهکارهای معماری در فرانسه می باشد که سالانه 13 میلیون نفر از این کلیسا دیدن می کنند. معماری این کلیسا یکی از عالی‌ترین نمونه‌های معماری گوتیک فرانسه بوده است. این بنا دارای چشم‌انداز ویژه از شهر پاریس است، با بالا رفتن از برج‌های کلیسا می‌توان در کنار مجسمه‌های اسرارآمیز ایستاد پاریس و برج ایفل را از نمایی متفاوت دید.

ساخت این کلیسا حدود 200 سال طول کشید و داری تاریخی در حدود 7 قرن می باشد. این بنا 128 متر طول و سالن اصلی آن ۱۲ متر عرض دارد. یکی از زیبایی افزون این کلیسا داشتن دو برج زیبا با گچ بریهای می باشد که این برج ها هر کدام ۶۹ متر بلندی داشته و برای رسیدن به بالای آن باید ۳۸۰ پله را بالا رفت البته آسانسور هم وجود دارد. بلندی مناره این کلیسا ۹۶ متر می‌باشد و بلندترین نقطه زیر سقف آن ۴۳ متر از سطح زمین ارتفاع دارد. به مرور زمان ناقوسهای متعددی در برج‌های این کلیسا نصب شده‌اند. بزرگترین آنها که امانوئل نام دارد در سال ۱۶۸۵ میلادی ساخته شده که ۱۳ تن وزن دارد و تنها زبانه آن تقریبا ۵۰۰ کیلو می‌باشد. این ناقوس فقط در موارد استثنائی و فقط چند بار در سال نواخته می‌شود. دو دستگاه ارگ هم در کلیسا موجود است که بزرگترین آنها ۷۳۷۴ لوله دارد.

حدود ۵۰ مجسمه سنگی در گوشه گوشه ایوان وجود دارد و هر کدام گویای موضوعی خاص است. در حیاط محل ورود به سالن کلیسا نیز ۱۰۰ مجسمه سنگی از پادشاهان فرانسه در کنار هم قرار گرفته است. شیشه‌های رنگی با تصاویری از مسیح و گلهای مختلف بر پنجره‌های کلیسای نوتردام پاریس قرار دادند که نمایانگر رشد و توسعه‌ای می‌باشد که طی دوران قبلی معماری رومانسک و مجسمه‌سازی رومانسک شکل گرفت.

 برای دیدن این جاذبه حیرت انگیز و جالب باید به کشور فرانسه سفر کرد و از نزدیک این کلیسای تاریخی را دید و از سفر خود نهایت لذت را برد. برای سفر به فرانسه نیاز به اخذ ویزای شینگن فرانسه دارید.

 جهت اخذ ویزای شینگن فرانسه , وقت سفارت فرانسه طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن فرانسه, با ما برای گرفتن ویزا از مطمئن ترین روش استفاده میکنیم که کاملا قانونی بوده و در صورت استعلام مدارک توسط سفارت قانونی بودن و ثبت رسمی شدن آن اثبات میگردد و شما بدون کوچکترین نگرانی ویزا را دریافت و از سفر خود لذت خواهید برد.

وقت سفارت فرانسه به صورت فوری در سایت ویزای شینگن برای آن دسته از عزیزانی که به علت نداشتن وقت کافی و یا اطلاعات لازم توانایی دریافت وقت مصاحبه ندارند، انجام این کار توسط ما امکان پذیر است.

منبع: ویزای شینگن

دریافت فوری ویزای سوئیس

شرایط اخذ ویزای تحصیلی سوئیس


 ویزای تحصیلی سوئیس 

شرایط اخذ ویزای تحصیلی سوئیس[/caption]

کشور سوئیس یکی از کشورهای آرام و زیبا و مدرن جهت زندگی و تحصیل می باشد از این رو افراد بسیاری جهت اخذ ویزای شینگن سوئیس به خصوص ویزای تحصیلی سوئیس اقدام می کنند. مهاجرت به سوئیس و همچنین اخذ ویزای تحصیلی سوئیس موجب می شود تا افراد با ورود به کشور و ادامه ی زندگی از طریق ویزای تحصیلی به سوئیس، جهت اقامت در سوئیس و اخذ تابعیت در سوئیس اقدام نمایند.

در سفارت سوئیس به منظور دریافت وقت سفارت سوئیس به دلیل اینکه برای متقاضیان ایرانی فقط به صورت حضوری وقت تعیین می شود. از همین رو باید قبل از هر اقدامی به سفارت تماس حاصل فرمایید و تا سفارت برای شما وقتی را تعیین نماید.

متقاضی برای اخذ ویزای تحصیلی سوئیس ابتدا باید در خواست تحصیل خود را به دانشگاه مورد نظر ارائه نمایند در صورت قبولی می تواند جهتل اخذ ویزای تحصیلی اقدام نمایید. افراد جهت اخذ ویزای تحصیلی باید ویزایی بیشتر از ۹۰ روز را درخواست دهند که در خواست این ویزا حدودا ۸ هفته طول خواهد کشید. زمان اعتبار ویزای تحصیلی به سوئیس تا پایان تحصیلات طول خواهد کشید در واقع افراد باید برای ماندن در سوئیس ویزای خود را تمدید کنند در غیر اینصورت باید به کشور خود برگردد.

مدارک اصلی جهت اخذ ویزای تحصیلی سوئیس:

  • مدارک هویتی ( پاسپورت و کارت ملی)
  • ارائه ی پذیرش از دانشگاه مورد نظر
  • بیمه نامه مسافرتی
  • ارائه ی نامه تمکن مالی مبنی بر هزینه های زندگی و تحصیل
  • عکس ۶*۴
  • ترجمه مدارک تحصیلی مورد نیاز

متقاضیانی که می خواهند به فرانسه سفر کنند اخذ ویزای شینگن فرانسه ویژه 15 اسفند را از دست ندهند و با خیال راحت به سفر بروند و نهایت لذت را در کشور فرانسه تجربه کنند.

منبع: http://sitevisa.com/

اسکانه شهری دوست داشتنی در سوئد

اسکانه شهری رمانتیک و آرام در سوئد

 ویزای شینگن سوئد

اسکانه شهری رمانتیک و آرام در سوئد

 اسکانه شهری رمانتیک, آرامش بخش و بسیار زیبا در جنوب کشور سوئد قرار گرفته است. این شهر بر روی حاصلخیزترین خاک دنیا واقع شده است از این رو دارای کشتزارهای محصولات کشاورزی, گلهای زیبایی می باشد. این منطقه با گلهای رنگارنگ, زمین های زراعی, جنگلهای سرسبز و دریاچه های آرام و نیلگون مزین شده است و یک مکان ایده ال برای گذراندن روزهای خاص و متفاروت می باشد. ناگفته نماند در میان این همه زیبایی این شهر شما شاهد ۳۰۰ قلعه قدیمی و باغ زیبا هستید که متعلق به قرون ۱۲ تا ۱۹ می باشید.

در اسکانه مطمعنا بعد از تفریح شما نیاز به یک رستوران برای خوردن یک غذای خوشمزه دارید. در این شهر رستوران های محلی زیادی وجود دارند که سبزیجات و میوه های تازه کشت شده، گوشت غاز، مار ماهی، قارچ و مارچوبه را به عنوان غذاهای لذیذ سرو می کنند شما می توانید از این غذاهای لذیذ میل نمایید و پیشنهاد می کنیم بعد از خوردن غذا گردشی در قلعه سوفیرو و پیاده روی در اسکانلدن تریل داشته باشید و به سفری ۱۰۰۰ کیلومتری در حومه شرقی شهر بپردازید و یا در مکان هایی که مجهز به تابلوهای راهنما هستند، دوچرخه سواری کنید.

سوئد در شمال اروپا واقع شده است و یک کشور آرام و زیبا می باشد که هر ساله بر تعداد گردشگران این کشور افزوده خواهد شد. این کشور دارای شهرهای جذاب و محبوبی نظیر شهر مالمو و شهر گوتنبرگ می باشد که هر سال توریستان بسیاری به فصد دیدن این شهرها به این کشور سفر می کنند. برای سفر به سوئد قبل از هر چز نیاز به اخذ ویزای شینگن سوئد هستید.

برای دریافت ویزای شینگن سوئد, وقت سفارت سوئد طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن سوئد به صورت تضمینی و فوری ویزا مجوزی است که با داشتن آن می‌ توان در مدت کوتاهی به سوئد و سایر کشورهای عضو پیمان شینگن سفر کرد.

 اولین قدم گرفتن وقت سفارت سوئد به منظور مصاحبه و انگشت نگاری و ارائه مدارک مربوطه است. کشور سوئد عضو اتحادیه اروپا و معاهده شینگن می باشد.

منبع: ویزای شینگن