جزایر زیبای آلند در فنلاند

  مجمع الجزایر سحر انگیز آلند در فنلاند

 فنلاند, ویزای شینگن فنلاند

مجمع الجزایر سحر انگیز آلند در فنلاند

مجمع الجزایر آلند از ۶۵۰۰ جزایر تشکیل شده است. این جزایر در ورودی خلیج بوتنی و در میانه دریای بالتیک واقع شده اند. جزایر آلند متعلق به کشور فنلاند هستند اما می توان گفت به صورت خود مختار ارداه می شوند. مردم این جزایر به جای زبان فنلاندی به زبان سوئدی صحبت می کنند. این جزایر از جزایرهای زیبای دنیا می باشند که برای هر گردشگری که پا به کشور فنلاند می گذارند مهمترین مکان تفریحی است و  مانند جزایر سحر انگیز از جذابیت های خاصی بر خور دارند.
آلند اگر چه یک منطقه کوچک از کشور فنلاند است اما ۰.۴۹% از مساحت این کشور را فرا گرفته است و تقریبا ۰.۵۰% از جمعیت فنلاند در این مجمع الجزایر زندگی می کنند. این جزایر آلند با زیبایی توصیف نشدنی خود قلب هر گردشگر را می ربایند و آنچه که این جزایر آلند را جذابتر کرده است 
مکان ها و جاذبه های گردشگرهایی می باشند که در این جزایر قرار گرفته اند. گردشگران و توریستان با قایق های تفریحی به این جزایر سحر انگیز می روند و می توانند از جاذبه های آن مثل قلعه کاستلهلم که متعلق به قرن چهارم , موزه دریایی و کشتی تبدیل شده به موزه به نام پومرن دیدن کنند و به یاد ماندنی ترین و هیجان انگیزترین سفر خود را دراین جزایر تجربه کنند. پن کیک با مربای آلو و خامه یکی از خوشمزه ترین دسرهای این منطقه می باشد که حتما برای یکبار هم شده باید امتهان کرد.

 فنلاند یک کشور پر رمز رو راز از نظر جاذبه های گردشگری می باشد که هر گردشگر را ساعتها مسحور زیبایی خود می کند. این کشور دارای شهرهای بی نظیری مانند شهر ساوونلینا, تورکو, شهر کمی و هم چنین دارای کلیساهای معروف و جذاب زیادی می باشد که کلیسای هلسینکی یکی از این کلیساهای پربازید کننده است که سالانه ۵۰۰ هزار نفر محو شکوه این بنای زیبا می شوند.

 شاید شما از آن دسته افرادی باشید که قصد سفر به کشور فنلاند را دارید و می خواهید ویزای شینگن فنلاند  را اخذ نمایید. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت ویزای شینگن در کمترین زمان ممکن و بصورت تضمینی ویزای فنلاند را از متخصصین ما دریافت نمایید.

منبع: ویزای شینگن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.