دریافت ویزای شینگن تضمینی فرانسه

 اخذ ویزای شینگن فرانسه ویژه 15 بهمن

 ویزای شینگن فرانسه اخذ ویزای شینگن فرانسه ویژه 15 بهمن[/caption]

ویزای شینگن فرانسه ویژه 15 بهمن ماه را با کمترین هزینه و کوتاه ترین زمان ممکن از کارشناسان وب سایت ویزای شینگن ما دریافت نمایید. فرانسه کشوری محبوب و پربازدید کننده در بین کشورهای قاره اروپا می باشد. این کشور به همراه 25 کشور دیگر از اعضای منطقه شینگن می باشند. طبق قرار داد شینگن شخص متقاضی می تواند با اخذ ویزای شینگن فرانسه بدون نیاز به دریافت ویزای مکرر دیگری به این 25 کشور سفر کند اما باید به تاریخ اعتبار و تعداد روزهای مجاز خود توجه کند تا بتواند با خیال راحت  از سفر خود لذت ببرد. مدت تاریخ اعتبار ویزای شینگن برای کسانی که اولین بار ویزای شینگن درخواست می‌کنند، معمولا ۱۵ روز است و با درخواستشان برای اقامت بیش از ۱۵ روز موافقت نخواهد شد. مگر اینکه دلیل موجهی برای اقامت طولانی‌تر ارائه دهند.

انواع ویزا کشور فرانسه :

ویزا کوتاه مدت

  1. سفر تجاری یا ماموریت
  2. سفر شخصی و یا جهانگردی
  3. تحصیلات
  4. دیدار خانواده
  5. سایر

هزینه ویزا کوتاه مدت 60 یورو

ویزا بلند مدت

  1. دانشجویی
  2. بازدید کننده
  3. اعضای خانواده فرانسوی
  4. علمی

هزینه ویزا بلند مدت 99 یورو

اگر می خواهید به کشور اتریش سفر کنید و بهترین روزها را در اتریش تجربه کنید می توانید ویزای شینگن اتریش ویژه ۲ بهمن را در کمترین زمان ممکن از متخصصین و مشاورین ما دریافت کنید.

منبع: ویزای شینگن

حمام مشهور و پر طرفدار سیچینی در مجارستان

حمام سیچینی,مشهورترین حمام طبی درمجارستان

حمام سیچینی  

حمام سیچینی,مشهورترین حمام طبی در مجارستان[/caption]

حمام سیچینی در پارکی در شهر بوداپست در ساختمان باشکوه نئوباروک در کشور مجارستان واقع شده است. شهر بوداپست بخاطر حمام های بی نظیرش از معروفیت خاصی بر خوردار است. 6 مجموعه بزرگ و متفاروت در این شهر واقع شده است که از بین این مجموعه ها پر بازدید کننده ترین حمام, حمام سیچینی می باشد. در حال حاضر این حمام یکی از بزرگترین حمام طبی و درمانی در اروپا است.

حمام سیچینی دارای استخرهای سرپوشیده و سرباز که توسط دو چشمه آب گرم مختلف گرم می شوند. آب استخر و حمام دارای درجه حرارت متغیر بین 25 و 45 در جه سانتیگراد می باشد. کشور مجارستان از بابت آبگرم در دنیا معروف است. حمام سیچینی یکی از مکان های مورد پسند گردشگران می باشد. در سفر به این کشور گردشگران اگر می خواهند خستگی خود را از بین ببرند پیشنهاد ما این است این حمام آبگرم را از دست ندهند و یک روز به یادماندنی را به گذراندن وقت خود در این حمام اختصاص دهند. یک لباس شنا برای استفاده از این حمام همراه خود داشته باشید.

 در سفر به مجارستان هر نقطه از این کشور را برای اقامت خود انتخاب کنید مطمعنن از جاذبه های بی نظیر و جذابش لذت خواهید برد. این کشور در اروپای مرکزی قرار گرفته است و رودخانه‌ی دانوب از مرکز آن می‌گذرد. مجارستان هر ساله میزبان بیش از 20 میلیون گردشگر از سراسر دنیا است که برای بازدید از بناهای تاریخی بی شمار و جاذبه هایی مانند جزیره مارگات و ساختمان پارلمان و.... عازم این کشور می شوند و روزهای زیبایی را در این کشور سپری می کنند. اگر شما از آن دسته از کسانی هستید که این کشور را برای سفر خود انتخاب کرده اید. و نگران اخذ ویزای آن هستید برای اخذ ویزای شینگن مجارستان, وقت سفارت مجارستان طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن مجارستان عضو اتحاد شنگن می باشد و برای سفر به این کشور نیاز به ویزای شینگن می باشد. حضور شخص متقاضی برای انجام مصاحبه و انگشت نگاری در زمان تعیین شده از طرف سفارت الزامی می باشد.

اولین قدم برای اخذ ویزای شینگن مجارستان، تعیین وقت سفارت مجارستان و حضور در سفارت مجارستان به همراه مدارک لازم جهت مصاحبه می باشد.

مدارک لازم جهت دریافت وقت سفارت مجارستان:

  1. عکس یا کپی صفحه اول پاسپورت
  2. عکس ۴*۳
  3. شماره تلفن در دسترس ، جهت هماهنگی و پیگیری

منبع: ویزای شینگن

اخذ فوری ویزای شینگن ایتالیا ویژه 15 دی

دریافت ویزای شینگن ایتالیا ویژه 15 دی

ویزای شینگن ایتالیا  

دریافت ویزای شینگن ایتالیا ویژه 15 دی[/caption]

ویزای شینگن ایتالیا ویژه 15 دی را بدون هیچ نگرانی و با اعتماد کامل از وب سایت ویزای شینگن دریافت کنید و سفری آرام را تجربه کنید. از آنجایی که ایتالیا نیز یکی از هم پیمانان معاهده شینگن است، دریافت ویزای شینگن ایتالیا یکی از الزامات سفر به آنجا محسوب می‌شود.

 مسافر برای اخذ ویزای شینگن ایتالیا قبل از هر چیز فرم در خواست ویزا را تکمیل کند. اگر خانوادگی سفر می‌کنید، برای هر کدام از اعضا باید مجزا فرم پر کنید. باقی موارد این مدارک هم تا حد امکان برای هر نفر باید به صورت جداگانه تهیه بشود. تمام افراد بالای ۱۲ سال انگشت‌نگاری می‌شوند. بعد از تکمیل فرم ها در مرحله بعد باید وقت سفارت ایتالیا را بگیرد و مدارک ذیل را تهیه کند تا در روز تعیین شده از طرف سفارت ایتالیا برای انگشت نگاری و مصاحبه با خود به سفارت ببرد و آنها را تحویل دهد.

1 . اصل گذرنامه با 7 ماه اعتبار و ارائه گذرنامه های قبلی
2 . اصل شناسنامه با ترجمه انگلیسی تمام صفحات
3 . سابقه بیمه با ترجمه انگلیسی
4 . گواهی اشتغال به کار یا پروانه کسب با ( ترجمه انگلیسی ) در گواهی اشتغال به کار باید نام و سمت مسافر و میزان درآمد قید شود.
(برای افراد بازنشسته ترجمه حکم بازنشستگی و کارت بازنشستگی و آخرین فیش حقوقی الزامی می باشد) ( برای افراد محصل
ترجمه گواهی اشتغال به تحصیل الزامی می باشد )
5 . اصل سند مالکیت به نام مسافر ( ترجمه انگلیسی تمام صفحات )
6 . گردش سه ماهه حساب با مانده حداقل 60 میلیون تومان (ترجمه انگلیسی)
7 . 6 قطعه عکس رنگی زمینه سفید 4.5 * 3.5
8 . تکمیل مشخصات فردی

ویزای شینگن آلمان ویژه ۱۴ دی ماه را بصورت تضمینی و فوری از ما بگیرید. و با خیال آسوده به کشور زیبا و  جذاب آلمان سفر کنید.

منبع: http://sitevisa.com/

دهکده فوق العاده زیبا و جذاب اینتر لاکن در سوئیس


دهکده اینترلاکن سوئیس 

دهکده اینترلاکن, بهشتی میان کوه و دو دریاچه در سوئیس[/caption]

 اینترلاکن دهکده ای بهشتی که در میان دو دریاچه ی زیبای تون (Thun) و برینز (Brienz) و کوه های رشته کوه آلپ واقع شده است. اینترلاکن در کنار مراتع سرسبز، دریاچه‌های یخی، پوشش گیاهی فوق العاده و ارتفاعات چشم‌نواز بنا شده و به همین دلیل از قرن نوزدهم به عنوان یک مقصد محبوب گردشگری به شمار می رفته است. در سفر به سوئیس نباید دیدن این منطقه شگفت انگیز و بکر را از دست داد.

اینترلاکن را در گذشته بعنوان مرکز تولید و ساخت ساعت مچی می شناختند، اما امروزه به یک مکان گردشگری‏ و هم چنین به پایتخت ماجراجویی مشهور است. در این دهکده 40 نوع تفریح تله کابین، تله اسکی, پرواز با پاراگلایدر، کایت‌ سواری، بانجی‌جامپینگ، دره نوردی (canyoning)، رودگردی (river rafting)، صخره نوردی، قایق‌رانی، دوچرخه‌سواری در کوهستان، چتر بازی، اسکی و اسنوبرد و هر ورزش دیگری که تصور کنید، فراهم شده است که مسافران می توانند بهترین روزهای خود را در این دهکده با انواع تفریح های زمستانی و تابستانی بگذرانند و خاطرات خوشی را از این دهکده با خود ببرند. برای رفتن به این دهکده دیدنی ما به مسافران قطار را پیشنهاد می دهیم که قطعا تجربه بی نظیری در نوع خود می باشد و در بین راه نیز شاهد مناظر طبیعی خیره کننده خواهید بود.

 سوئیس کشور که بخاطر جاذبه ها و مکان های دیدنی خود می بالد. سوئیس برای کوه‌ها، ساعت‌ها، شکلات، پنیر و بی طرفی سیاسی خود شناخته شده است که یک کشور محبوب در نزد گردشگران می باشد.  از مکان های بی نظیر که باید حتما در سفر به سوئیس آنها را از نزدیک تماشا کرد میشود به شهر لوسرن و آبشار راین اشاره کرد.

برای دریافت ویزای شینگن سوئیس, وقت سفارت سوئیس طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن سوئیس به صورت تضمینی و فوری که عضو اتحاد شینگن می باشد و برای سفر به کشور سوئیس ویزای شینگن مورد نیاز است. حضور شخص متقاضی در هنگام ارائه در خواست جهت مصاحبه الزامی می باشد.

از آنجایی که کشور سوئیس در ایران دارای سفارت خانه می باشد مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور زیبای سوئیس را دارند می توانند با اطمینان کامل در مدت زمان کوتاه از وب سایت ویزای شینگن وقت سفارت سوئیس را دریافت کنند.

منبع: ویزای شینگن