نگاهی به شهر مالمو در کشور سوئد

نگاهی به شهر مالمو در کشور سوئد

 شهر مالمو 

نگاهی به شهر مالمو در کشور سوئد[/caption]

شهر مالمو در جنوب کشور سوئد و استان اسکونه جای گرفته است. مالمو سومین شهر بزرگ سوئد می باشد و از طریق پل Oresund به دانمارک متصل است. این شهر تاریخی قرون وسطایی ترکیبی از ساختمان های مدرن و معاصر است که میتوان گفت دارای شهر قدیم و شهر جدید است که شهر قدیم آن دارای سه میدان اصلی به نام های Stortoget، Lilla Torg و Gustav Adolfs Torg است و هم چنین در این شهر قدیم قلعه مالمو (Malmo Castle ) واقع شده  که گردشگران زیادی سالانه از آن بازدید می کنند و از سفر خود به سوئد لذت میبرند. از دیدنیهای جذاب و جدید مالمو ساختمان Turning Torso است. این ساختمان یک شاهکار معماری است ، که از ۵۴ طبقه و ارتفاع ۱۹۰ متری بهره گرفته و در آسمان پیچ و قوس می خورد. دومین آپارتمان بلند پس از کاخ ۲۶۴ متری پیروزی مسکو می باشد. همین موضوع باعث شده که ، در سوئد بیشترین صحبت ها در مورد آن شده باشد.

کشور فنلاند مانند کشور سوئد دارای شهرهای زیبا و پرطرفداری می باشد که سالانه گردشگران بسیاری از این شهرها دیدن می کنند. در کشور فنلاند شهر ساوونلینا جذاب و دیدنی می باشد. گردشگران عزیزی که قصد سفر به این کشور را دارند پیشنهاد ما این است که این شهر زیبا را از نزدیک دیدن کنید و سفر به یادماندنی را تجربه کنید.

برای دریافت ویزای شینگن سوئد, وقت سفارت سوئد طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن سوئد به صورت تضمینی و فوری ویزا مجوزی است که با داشتن آن می‌ توان در مدت کوتاهی به سوئد و سایر کشورهای عضو پیمان شینگن سفر کرد.

 اولین قدم گرفتن وقت سفارت سوئد به منظور مصاحبه و انگشت نگاری و ارائه مدارک مربوطه است. کشور سوئد عضو اتحادیه اروپا و معاهده شنگن می باشد

منبع: ویزای شینگن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.