کوه راشمور کوهی حیرت انگیز در امریکا

کوه راشمو کوهی است که  بر روی صخره های این کوه صورت 4 رئیس جمهور معروف کشور امریکا به نام های آبراهام لینکلن، تئودور روزولت، توماس جفرسون، و جرج واشینگتن را روی آن حکاکی کرده اند. این کوه حیرت انگیز در  نزدیکی شهر کیستون در ایالت داکوتای جنوبی آمریکا در تپه هایی با نام تپه های سیاه قرار دارد. ساخت این حکاکیها بر روی این کوه به دسته 400 نفر کارگر در حدود 14 سال طول کشید. کارگران مجبور به تحمل همه شرایط آب و هوایی بودند, آفتاب داغ , هوای سرد یا توفانی بودند. آن ها هر روز ۷۰۰ پله را طی می کردند تا به بالای کوه برسند و از آنجا با کابل هایی به ضخامت ۱۰ سانتی متر حدود ۱۵۰ متر پایین می آمدند تا به مجسمه ها برسند و به ادامه کارشان بپردازند. برای دیدن این بنای دیدنی و زیبا باید به امریکا شفر کنید و یک روز گردشگری خود را به دیدن این مکان اختصاص دهید. ساعات بازدید این بنا ملی بین ۹ تا ۶ بعد از ظهر است.

امریکا کشوری با زیبایی منحصر به فرد که بعد از کشور فرانسه دومین رتبه را در جذب گردشگر دارد. آبشار نیاگارا یکی از برترین جاذبه های گردشگری در کشور امریکا است که سالانه بیشترین گردشگر را به خود  جذب می کند علت جذب گردشگران به این مکان خروشان بودن آبشار است که زیبایی و جذابیت خاصی دارد.

برای دریافت وقت سفارت کوه راشمو امریکا باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

وقت سفارت آمریکا به صورت فوری در سایت ویزای شینگن که در ادامه جزئیات وقت سفارت آمریکا را به صورت تضمینی در سایت ویزای شینگن خواهید خواند.

منبع: http://sitevisa.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.