دریافت فوری ویزای شینگن پرتغال در آذر ماه

دریافت فوری ویزای شینگن پرتغال در آذر ماه

 ویزای شینگن پرتغال 

دریافت فوری ویزای شینگن پرتغال در آذر ماه[/caption]

متقاضیانی که به دنبال دریافت فوری ویزای شینگن پرتغال در آذر ماه هستند می توانند با شماره های ۲۲۲۷۰۴۱۲- ۰۹۱۲۸۴۵۴۹۲۶ تماس حاصل نمایند. تا ما  آنها را در انجام کارهای فوری اخذ ویزای شینگن کشور پریغال یاری نماییم. پرتغال کشور اروپایی می باشد که در میان ایرانیان به دلیل سابقه این کشور در دریانوردی و کشف سرزمین‌های جدید شهرت فروانی دارد. از  رو ایرانیانی که می خواهند به این کشور سفر کنند. مستلزم اخذ ویزای شینگن پرتغال می باشند.

اخذ  و ویزای شینگن و وقت سفارت پرتغال، روند کاملاً معینی دارد. متقاضی باید به سایت سفارت پرتغال واقع در تهران مراجعه کند و وارد بخش تعیین وقت سفارت پرتغال شود. جهت دریافت ویزا شنگن حضور شخص متقاضی در زمان تعیین شده از طرف سفارت جهت مصاحبه و انگشت نگاری الزامی می باشد.

هزینه صدور ویزا برای افراد بالای ۱۲ سال ۶۰ یورو و کودکان بین ۶ تا ۱۲ سال معادل ۳۵ یورو است. البته در شرایطی خاص مانند کودکان زیر ۶ سال، افرادی که برای اهداف تحصیلی یا تحقیقاتی به پرتغال سفر می‌کنند، اعضای اتحادیه اروپا یا اهالی سوئیس وجه مذکور دریافت نمی‌شود.

مسافرانی که می خواهند آذر ماه به کشور چک سفر کنند  می توانند اخذ ویزای شینگن چک ویژه آذر ۹۶ را بصورت تضمینی از وب سایت ما بگیرند.

منبع: http://sitevisa.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.