کاخ پریمات بنایی جذاب در اسلواکی

کاخ پریمات اسلواکی

کاخ پریمات  بنایی زیبا و جذاب در مرکز شهر  براتیسلاوای قدیم در کشور اسلواکی  ساخته شد. این بنا احداث  سال 1778 می باشد. نمای خارجی آن با مجسمه‌های مرمرین بالای بنا  با یک کلاه آهنین کاردینال تکمیل شده است. این کاخ پر از نقاشی‌های رنگ روغنی از خاندان سلطنتی هاپسبورگ، شامل اثری از تاج‌گذاری ماری ترز از سال ۱۷۴۲ است. فضای داخل کاخ با لوسترهای بزرگ کریستالی و درخشان و دیوارهایی که با پرده‌های منقوش انگلیسی از قرن ۱۷ دهم تزیین شده است که ارزش یکبار دیدن را دارد. در این کاخ سالن آینه وجود دارد که مجهز به مبلمان است. در این تالار بود که ناپلئون و فرانسیس اول عهدنامه پرسبورگ را در سال ۱۸۰۵ امضا کردند.

 اسلواکی کشوری کوهستانی و پوشیده از جنگل است و سالانه پذیرای تعداد بیشماری از گردشگران و توریستان می باشد. گردشگرانی که می خواهند به این کشور محبوب سفر کنند پیشنهاد ما به این عزیزان این است که سری هم به قلعه براتیسلاوا بزنند چرا که این بنای تاریخی بی نظیر را باید از نزدیک دیدن کرد و از سفر خود به اسلواکی لذت برد.

برای دریافت ویزای شینگن اسلواکی, وقت سفارت اسلواکی طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن اسلواکی به صورت تضمینی و فوری که اسلواکی عضو اتحادیه اروپا و پیمان شنگن می باشد و برای مسافرت به اسلواکی نیاز به ویزا شنگن دارید.

نکاتی در مورد ویزا اسلواکی :

جهت دریافت ویزا شنگن اسلواکی حداقل ۶ هفته زودتر از تاریخ مسافرت اقدام نمائید .

جهت گرفتن وقت سفارت اسلواکی می توانید به صورت تلفنی و حضوری در سفارت اسلواکی اقدام نمائید .

منبع:  وقت سفارت 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.