اخذ تضمینی ویزای شینگن ایتالیا

 ویزای شینگن ایتالیا ویژه 5 دی ماه 

ویزای شینگن 5 دی ماه را متخصصین ما دریافت کنید. ما تمام تلاشمان را برای اخذ ویزای شینگن ایتالیا به کار می بریم تا شما برای سقر به ایتالیا از نظر اخذ ویزای شینگن ایتالیا مشکلی نداشته باشید.

ایتالیا کشوری زیبا در جنوب اروپا قرار دارد. پایتخت این کشور رم می باشد. نکتــه جالــب در مــورد نقشــه کشــور ایتالیــا ایــن اســت کــه نقشــه ایــن کشــور شــبیه چکمــه می باشــد. واحد پول این کشور یورو و زبان رسمی آن ایتالیایی است. برای سفر به ایتالیا به قصد دید و بازدید مسافران نیازمند اخذ ویزای شینگن توریستی ایتالیا می باشند. ویزای شینگن توریستی ایتالیا اقامتی چند روزه تا سه ماه را برای گردشگر در پی دارد. اولین مرحله برای درخواست ویزای هر کشوری، تکمیل فرم تقاضای ویزا است. بعد از آن باید از سفارت خانه وقت سفارت ایتالیا را بگیرند و تمام مدارک اخذ ویزای ایتالیا را به همراه فرم تکمیل شده در روز مصاحبه به سفارت ایتالیا تحویل دهند.

اعتبار ویزا بستگی به تصمیم سفارت ایتالیا و نوع درخواست شما دارد. پس از صدور ویزای ایتالیا سفارت برچسب ویزا را در گذرنامه شما می‌چسباند. این برچسب شامل تمام اطلاعات اصلی ویزای ایتالیا مانند تاریخ اعتبار و میزان دفعاتی که می‌توانید با آن سفر کنید، می‌شود.

منبع: وقت سفارت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.