اسکله دیدنی زلین درآلمان


اسکله زلین 

اسکله زلین نگینی در جزیره روگن[/caption]

اسکله زلین, اسکله ای ساحلی زیبا که در سال 1906 در جزیره روگن در دریای بالتیک و در شمال شرق آلمان بنا شده است. اسکله زلین مانند نگینی در جزیره روگن می درخشد و این اسکله دیدنی با 394 متر طول, طولانی ترین اسکله در جزیره روگن می باشد. اسکله زلین در طی طول عمرش چند بار مورد ترمیم و بازسازی قرار گرفته است. این اسکله نماد معماری ساحلی جزیره روگن می باشد.

این اسکله با داشتن یک رستوران در نزدیکی ساحل و یک جایگاه غواصی یکی از مکان های محبوب در نزد گردشگران است. گردشگران می توانند بعد از قدم زدن بر روی این اسکله و لذت بردن از غروب به رستوران بروند و یک غذای خوشمزه را  نوش جان کنند. اسکله زلین سالانه گردشگران بیشماری را جذب خود می کند.

آلمان یکی از کشورهای پر طرفدار در بین گردشگران می باشد. چرا که آلمان دارای مکان های بی نظیر و جاذبه های دیدنی بسیاری می باشد که می توان به دو مکان برتر آن پل راکوتز, قلعه التز اشاره کرد. شما عزیزان می توانید یکی از بهترینروزهای عمرتون را در این کشور رویایی سپری کنید و نهایت لذت را از سفر خود ببرید.

جهت دریافت ویزای شینگن آلمان کاملا تضمینی با وب سایت ویزای شینگن ما همراه باشید.

برای سفر به این کشور پر طرفدار نیاز به ویزای شینگن تضمینی دارید. حضور شخص متقاضی در هنگام ارائه در خواست جهت مصاحبه الزامی می باشد. جهت دریافت ویزای شینگن آلمان کاملا تضمینی با وب سایت ویزای شینگن ما همراه باشید.

وقت سفارت آلمان یکی از مهم ترین تخصص های گروه سایت ویزا است. علاوه بر دریافت ویزای شینگن شما کاربران عزیز میتوانید خدمات وقت سفارت آلمان را نیز از ما دریافت کنید.

منبع: ویزای شینگن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.