اخذ ویزای شینگن آلمان در 22 آذر ماه

 ویزای شینگن آلمان

آلمان  کشوری  توریست گذیر می باشد سالانه گردشگران بیشماری برای  سفر به آلمان  جهت اخذ ویزای شینگن آلمان اقدام می کنند.  مسافرانی  که می خواهند در پاییز به این کشور سفر کنند. می تواند ویزای شینگن آلمان ویژه 22 آذر ماه را بصورت فوری از وب سایت ما اخذ نمایید. علاوه بر دریافت ویزای شینگن شما کاربران عزیز میتوانید خدمات وقت سفارت آلمان را نیز از ما دریافت کنید.

درخواست برای ویزای شینگن آلمان در ایران بسیار بالاست. سفارت همواره بیشترین وقت های مصاحبه ممکن را در اختیار قرار می دهد تا زمان انتظار را در حد ممکن کاهش دهد. هنگام ارایه درخواست ویزا باید تمام مدارک به طور کامل تکمیل شده و تمام گواهی ها ارایه داده شودبه این ترتیب روند کار تسریع می یابدکمبود مدارک می تواند موجب رد درخواست شود. برای درخواست کنندگان زیر ۱۶ سال الزامی است که هر دو نفر از والدین یا قیمین فرم درخواست را امضا کنند.

چنانچه همزمان مبادرت به گرفتن چند وقت برای خود نمایید و یا اقدام به ارایه تاییدیه های جعلی نمایید, این امر سوء استفاده از سیستم تعیین وقت تلقی شده و شما برای مدت طولانی از دریافت وقت محروم خواهید شد. این موارد به نفع اکثریتی می باشد که صادقانه رفتار نموده و مدت زمان انتظار را برای همه متقاضیان کوتاه می نمایید.

 اگر می خواهید روزهای پاییزی را در کشور فرانسه بگذرانید می توانید  ویزای شینگن فرانسه تاریخ ۱۹ آذر ماه را با اعتماد کامل از وب سایت ویزای شینگن دریافت کنید.

منبع:  وقت سفارت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.