ساحل ژوراسیک ساحلی حیرت انگیز در انگلیس

ساحل ژوراسیک

ساحل ژوراسیک دومین اثر طبیعی و بکر  که در جنوب غربی انگلستان, در شهرستان دوون  قرار دارد. این ساحل زیبا و حیرت انگیز در فهرست یونسکو به ثبت رسیده است.  این ساحل دارای قمت 180 ساله می باشد.

 گردشگران عزیزی که به دیدن ساحل ژوراسیک می روند در این ساحل شاهد الگوهای مرموزی هستند که برای هر بیننده جذاب و دیدنی است که این الگوها به قله های ساحلی معروف هستند. قله های ساحلی که اغلب در هنگام طوفان یا پس از آن ظاهر می شود، بسیار عجیب است زیرا فاصله آن ها یکنواخت و منظم است. قله های ساحلی خطوط ساحلی تشکیل شده از درجه های مختلف رسوب در یک الگوی هلالی است. این قله های زیبایی این احل را دو چندان کرده اند.

کشور بلژیک از کشورهای پر جاذبه و محبوب نزد گردشگران است چرا که دارای جاذبه های برترو دیدنی گردشگری مانند کلیسای قلب مقدس می باشد که این مکان جذاب گردشگران بیشماری سالانه به سمت خود می کشاند.

برای دریافت ویزای شینگن بریتانیا , وقت سفارت انگلیس طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن بریتانیا به صورت تضمینی و فوری که سفارت انگلستان در ایران فعلا تعطیل می باشد و هموطنان جهت دریافت ویزا انگلستان باید به سفارت خانه های بریتانیا در سایر شهرها متنند ابوظبی و استانبول مراجعه نمایند.

وقت سفارت انگلیس به صورت فوری در سایت ویزای شینگن که در ادامه می توانید با روند کار آشنا شوید و می توانید برای دریافت وقت سفارت در قسمت نظرات ذکر کنید.

منبع:sitevisa.com 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.