حمام مشهور و پر طرفدار سیچینی در مجارستان

حمام سیچینی,مشهورترین حمام طبی درمجارستان

حمام سیچینی  

حمام سیچینی,مشهورترین حمام طبی در مجارستان[/caption]

حمام سیچینی در پارکی در شهر بوداپست در ساختمان باشکوه نئوباروک در کشور مجارستان واقع شده است. شهر بوداپست بخاطر حمام های بی نظیرش از معروفیت خاصی بر خوردار است. 6 مجموعه بزرگ و متفاروت در این شهر واقع شده است که از بین این مجموعه ها پر بازدید کننده ترین حمام, حمام سیچینی می باشد. در حال حاضر این حمام یکی از بزرگترین حمام طبی و درمانی در اروپا است.

حمام سیچینی دارای استخرهای سرپوشیده و سرباز که توسط دو چشمه آب گرم مختلف گرم می شوند. آب استخر و حمام دارای درجه حرارت متغیر بین 25 و 45 در جه سانتیگراد می باشد. کشور مجارستان از بابت آبگرم در دنیا معروف است. حمام سیچینی یکی از مکان های مورد پسند گردشگران می باشد. در سفر به این کشور گردشگران اگر می خواهند خستگی خود را از بین ببرند پیشنهاد ما این است این حمام آبگرم را از دست ندهند و یک روز به یادماندنی را به گذراندن وقت خود در این حمام اختصاص دهند. یک لباس شنا برای استفاده از این حمام همراه خود داشته باشید.

 در سفر به مجارستان هر نقطه از این کشور را برای اقامت خود انتخاب کنید مطمعنن از جاذبه های بی نظیر و جذابش لذت خواهید برد. این کشور در اروپای مرکزی قرار گرفته است و رودخانه‌ی دانوب از مرکز آن می‌گذرد. مجارستان هر ساله میزبان بیش از 20 میلیون گردشگر از سراسر دنیا است که برای بازدید از بناهای تاریخی بی شمار و جاذبه هایی مانند جزیره مارگات و ساختمان پارلمان و.... عازم این کشور می شوند و روزهای زیبایی را در این کشور سپری می کنند. اگر شما از آن دسته از کسانی هستید که این کشور را برای سفر خود انتخاب کرده اید. و نگران اخذ ویزای آن هستید برای اخذ ویزای شینگن مجارستان, وقت سفارت مجارستان طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن مجارستان عضو اتحاد شنگن می باشد و برای سفر به این کشور نیاز به ویزای شینگن می باشد. حضور شخص متقاضی برای انجام مصاحبه و انگشت نگاری در زمان تعیین شده از طرف سفارت الزامی می باشد.

اولین قدم برای اخذ ویزای شینگن مجارستان، تعیین وقت سفارت مجارستان و حضور در سفارت مجارستان به همراه مدارک لازم جهت مصاحبه می باشد.

مدارک لازم جهت دریافت وقت سفارت مجارستان:

  1. عکس یا کپی صفحه اول پاسپورت
  2. عکس ۴*۳
  3. شماره تلفن در دسترس ، جهت هماهنگی و پیگیری

منبع: ویزای شینگن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.